.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جوابیه ارشاد مازندران به یک خبر و توضیحات «شمال نیوز»
درخواستی نبود و مجوزی صادر نشد که لغو شود!
شمال نیوز : سیاست محوری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حمایت همه جانبه از اهالی فرهیخته ی فرهنگ، ادب، هنر و رسانه استان در راستای تولید و عرضه ی محصولات و خدمات فرهنگی به مردم فرهنگ دوست مازندران بوده و .....
درخواستی نبود و مجوزی صادر نشد که لغو شود!

شمال نیوز : در پی درج خبری در شمال نیوز با عنوان « لغو غیرمنتظره یک جشنواره و انتقاد مردم و گردشگران نوروزی! » ،اداره کل فرهنگ و ارشاد مازنردان جوابیه ای ارسال که عینا همراه با توضیحات شمال نیوز درج می شود .

در جوابیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران آمده است :

بسمه تعالی
مدیر مسئول محترم پایگاه خبری تحلیلی شمال نیوز
با سلام
با توجه به درج خبری با عنوان «لغو غیرمنتظره یک جشنواره و انتقاد مردم و گردشگران نوروزی!» در آن پایگاه خبری تحلیلی در تاریخ 10/01/95 ، جوابیه این اداره کل جهت انتشار در همان ستون ارسال می شود:

درخواستی نبود و مجوزی صادر نشد که لغو شود!

طبق درخواست شماره 930010 مورخ 05/11/94 مؤسسه فرهنگی و هنری پژوهش نگار الماس آبی ایرانیان و نامه شماره 98533/22/86 مورخ 13/11/94 مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران، مجوز اولیه برگزاری نخستین جشنواره ایرانی- اسلامی نوروز و صلح، طی نامه شماره 28745/17 مورخ 19/11/94 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برای اجرا در سطح استان با اخذ مجوزهای لازم از مبادی مربوطه، صادر شده و در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران نیز به تصویب رسید.
بر این اساس، مؤسسه فرهنگی و هنری پژوهش نگار الماس آبی ایرانیان طی درخواست شماره 930016 مورخ 07/01/95 و پیگیری های یک روزه، مجوز اجرای برنامه در شهرستان ساری را طی نامه شماره 50/1 مورخ 8/01/95 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دریافت کرده و اقدام به برگزاری جشنواره بزرگ اقوام ایران زمین در سالن سیدرسول حسینی ساری نمود.
لیکن مؤسسه مذکور، پیگیری و مراجعه ای به این اداره کل برای اجرای این جشنواره در محمودآباد یا شهرستانی دیگر نداشته و بالطبع مجوزی نیز در این رابطه صادر نشده است.
بر همین مبنا، خبر لغو چنین برنامه ای از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اساساً نادرست بوده و این اداره کل از جزئیات اقدامات مؤسسه فوق، بی اطلاع می باشد.
لذا توضیحات مذکور جهت اطلاع رسانی بایسته به مخاطبان محترم آن پایگاه خبری و تنویر افکار عمومی تقدیم می شود.
بدیهی است سیاست محوری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حمایت همه جانبه از اهالی فرهیخته ی فرهنگ، ادب، هنر و رسانه استان در راستای تولید و عرضه ی محصولات و خدمات فرهنگی به مردم فرهنگ دوست مازندران بوده و در این مسیر، از رسانه های وزین و پرتلاش استان همچون آن پایگاه خبری تحلیلی نیز درخواست همدلی و همیاری دارد.

با سپاس
مهدی رمضانی ؛
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

و اما توضیح کوتاه شمال نیوز :

ضمن تقدیر از پاسخگویی هر چند دیر هنگام همکارانمان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران توضیح دو نکته سئوالی در ذیل این جوابیه ضروری به نظر می رسد :

1 - اگر این جشنواره برای شهرستان محمودآباد مجوز نداشته است ، پس به چه دلیل تیلیغات گسترده در این خصوص صورت پذیرفت ؟ متولی تبلیغات در استان کدام دستگاه می باشد که نظارت لازم در این خصوص صورت نداده است ؟

2 - اگر این جشنواره مجوز برگزاری در شهرستان محمودآباد نداشته ، چرا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در روز 5 فروردین ماه 95 در محل ستاد اجرایی سفر با افتخار از برگزاری ان در روز 8 و 9 فروردین در ساری و محموآباد خبر داده است ؟!

بدون تردید پاسخ به این دو سئوال نیز می تواند افکار عمومی را قانع کند تا مردم بهتر در باره عملکرد دستگاههای فرهنگی استان قضاوت نمایند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.